HAHA! så jävla bra

Buss 17 mot Östra sjukhuset, Göteborg

Tant ~80 sätter sig bredvid en man ~35 som ser ut att komma från Mellanöstern. Tanten börjar småprata med mannen.
Tanten: Det känns inte tryggt att gå ut nu för tiden med alla invandrare...
Mannen ser besvärad ut.
Tanten: Jag vet ju aldrig om om det är en invandrare som kommer när jag beställt färdtjänst. Då är det bättre att ta bussen.
Mannen: Jag är ju invandrare...
Tanten tittar misstänksamt på mannen.
Tanten: Är du från Norge?


cred: tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Sabine

jo jag vet att den gör det..

det är ju bara "påmålad" färg.

men den var ju billig så wtf ;) plus att om man bara har ena kulan så har jag en till sen ;)

2008-12-09 @ 22:18:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0