En jävligt bra dag helt enkelt

Är typ inne i världens jävla rush just nu, helt sinnes.
Den här dagen började som en jäkla katastrof, men slutar i topp.

Var så nära på att skita i skolan idag, för jag orkade inte. Men icke, tog mig i kragen och gick upp iaf. Här ska det inte skolkas inte!

När jag väl kommer till skolan så visar det sig att lektionen jag gick dit för var inställd, så jag hade hål från 10.15 till 13.45. Kuuuul som fan, not! Blev lite små putt där.

Åkte då till jobbet för att kolla lite om jag kunde ta några av Gustens timmar den här veckan. Snor åt mig hans söndag snabbt som ögat, här ska tjänas pengar! Snackar lite med diverse folk på jobbet, för höra en massa söta saker om att cheferna är dumma i huvudet som inte ger mig tider osv. Plus att jag får hjälpa till i bageriet och göra biskvier och lite bröd. Haha och dum som jag är så tycker jag att det är skit kul! Billig arbetskraft, ge mig lunch och en chokladboll så jobbar jag gratis i 2 timmar ;)

Tillbaka till skolan, mattelektion väntar. Förstår allt faktiskt, riktigt trevligt. Iofs är det bara derivieringsregler och lite till vi gör just nu, men ändå. Framsteg!

Kommer hem, inser att jag inte har något plugg i princip, bara att läsa i en bok typ. Och här kommer det mest överraskande. Istället för att dega framför dator/Tv så börjar jag leta träningspass till mig och Jackie haha. Blev ett helt litet projekt. Till slut bestämmer vi oss för vattengympa hahaha. Herregud, det var ju.. speciellt. Kändes inte jobbigt direkt, men om det alla säger är sant kommer jag väl dö imorgon. Men känns inte som om det är något vi gör igen, men det var kul att testa iaf.

På vägen hem ringer jag Amanda, en gammal klass och basketkompis. För hon hade smsat om att dom behöver fler spelare i hennes basketlag. Så nu ska jag dit på onsdag och träna med dom! Är så stööört jävla glad, helt galet. Har saknat basketen som jag vet inte vad, så det ska bli skit kul att träna igen. Förhoppningsvis kommer jag ihåg allt relativt snabbt och kan fortsätta där =)

Det är typ väldigt positivt till att det har löst sig med jobb också. Snackade med Louise i buketten idag, och dom behöver hjälp där så ska glida dit imorgon med schemat så förhoppningsvis funkar det med hennes plan osv, så då får jag lite timmar där också. Det plus mina timmar på coop kommer nog bli rätt lagom faktiskt! =D

Tar frivilligt på mig att disken efter maten, ibland är jag bra snäll alltså. Diskar, och får för mig att näe, kanske ska städa badrummet också. Sagt och gjort, det fixades också.

Vad sjutton har hänt med mig, orka att jag är världens hurtbulle haha. Jag skrämmer mig själv ju! ;)
Men som Frida sa, jag närmar mig 19, kanske är det haha =D

Näe, nu ska jag bädda om i sängen (!) och sen planera den här veckan ordentligt. Mkt som ska hinnas med.

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0