16 timmars sömn

Har inte skrivit här på ett tag. Saknar faktiskt bloggen då! Haha

Igår, när jag var ledig och skulle toksova. Gud vad skööööönt det var! Gick och la mig runt 1-2 kanske det var. Haha och vaknar igen halv 6 på kvällen. Oooh, jag var helt pigg och nöjd =D
Hade massa sms och samtal missade på mobilen, typ aldrig varit så populär som då haha.
16 timmars sömn är fan inte illa pinkat. Jag var nog liiiite trött tror jag.

Åkte sen till Dennis, åt middag där och spelade lite gitarr hero, det var kuuul! Men sjukt svårt, men lyckades faktiskt få 92% på en låt. Då vart jag mallig ;)

Åkte sen hem till D, skulle egentligen ha varit där runt 7, men kom 12 istället. Ups, men han förstod, skönt det iaf. Orkade aldrig gå hem därifrån så jag sov kvar. Myyyyspys. Jag sov iaf skit bra, annat var det tydligen för honom haha. Jag snodde tydligen täcket mihihi (A) Men det var mys med sovsällskap igen =)
Drog hem runt halv 11 när han skulle till jobbet.
Började runt 2 och jobba, det gick galet fort idag. Dum/snäll som jag är erbjöd jag mig att stanna kvar och jobba i maten ett par timmar också. Gud vad läskigt det var! Klantade mig lite, men det är smällar man får ta. Peter (Han som ville att jag skulle hoppa in där) var iaf jätte nöjd med mig och sa att han hoppades få se mer av mig där inne =).
Var sjukt pigg och glad idag, haha jag som alltid brukar vara trött och seg liksom. Vad några timmars sömn kan göra ;)

Kom hem runt ... 11 kanske, pappa kom och mötte mig. Lite läskigt att gå hem själv tyckte jag.
Var så gaaaalet hungrig när jag kom hem så jag stekte en hamburgare och lite pommes till det. Mmmm vad det var smarrigt! Inte käkat något sedan 1 idag så jag var lite smått hungrig.

Sitter vid köksbordet, funderar på om man ska börja förflytta sig mot rummet. Borde egentligen plugga biologi, men jag orkar inte. Fick skit bra omdömme på förra provet så att inte plugga funkar för mig haha ;)

Ska flytta med mamma hela dagen imorgon, är rätt otaggad inför det men men. Lika bra att ställa upp. Haha stackars Dennis och Jimmy är där nu och håller på och meckar. Tur att jag jobbade ;)

Emelie, hoppas du har det mys med M ;)
Frida, antar att du är med Tobbe och laddar upp med en massa  Tobbe så du överlever utan honom.
Elvis, ja... vafan gör du? Haha antagligen spelar basket, allt du gör ;)
JAG SAKNAR EEER!! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

haha till skillnad från mig som har sovit 5h idag. blä.

2007-12-14 @ 23:52:32
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Frida

Där slog du huvudet på spiken ;) maha.

2007-12-15 @ 16:38:34
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0