29 dagar kvar

haha nu när julafton är över så är det bara 29 dagar kvar till min 18-års dag! ooh vad jag längtar =D

Julafton har varit skit bra, är helt nöjd. Låg och mornade mig i en timme först, sen upp och gjorde mig iordning osv. tog det lungt och bara mös. Haha lite kul att vakna upp till Slitz julsånger ;)

Faster med familj kom förbi sen som vanligt. Helt mysigt, kusin Lillis är höggravid och det är så fint med magen. Blev nästan lite avundsjuk. Fick klämma lite på magen också hihi =D

Fick sjukt bra julklappar, är skit nöjd. Extern hårddisk, digital fotoram, lite snygga kläder, potterboken, lite hårgrejer och smycken, sen lite handdukar och sånt trams också =)

Det kom lite julkänsla smygandes sen faktiskt, annars hade jag nog blivit besviken. Jag fick vara tomte i år också haha, det är lite kul att få bestämma när man själv ska få paket ;) haha

Hoppas alla har haft en jätte bra julafton!
Ska nog sova nu, är rätt trött =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Majda

fin blogg :)

2007-12-25 @ 01:35:18
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0