9 månader kvar (minus en dag)

Haha jag var tvungen. Blir så avis på Fannybanny som har mindre än en månad kvar :( (till 18årsdagen)

Men iaf, min julafton var också riktigt najs :) Fick fina klappar och åt så mycket att jag fortfarande mår illa! Hihi, fick också leka tomte, fast jag tycker det känns så fult och ba, God Jul Emelie önskar... åh tack! och så öppnar man :P

En klapp var en musik-dvd med Muse, :D och jag ser verkligen fram emot att titta på den! Haha, sitter och ler åt fodralet för mig själv..

Haha Frida, jag fick fjärde sommarn ;D Mamma hade redan köpt den när jag kom hem och ba: Vet du! Det finns en fjärde sommar!!! Hon ba: nääe?! Bra hon är på att spela, själv hade jag förmodligen börjat asgarva :P

Oooh, nu ska jag börja göra iordning i mitt rum :D (Kanske inte just idag, men nu mellan jul och nyår) wiie

God fortsättning allesammans!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0