Aldrig mer!

Jag vill aldrig mer, någonsin, vara med om en flytt igen! Seriöst, jag avlider här hemma! Har så äckligt ont i ryggen, benen. Helt enkelt hela jäkla kroppen!!
Dennis som stod på flyttlistan idag, från jakobsberg till solna. Började vid 10 tiden, och runt 6 var vi klara. Blir ni förvånade om jag säger att mina ben skakade av utmattning efter ett tag? Nu behöver jag fan inte ha ångest över all julmat, den här dagen var fan värre än ett 6 timmars träningspass!! GAAH! Och allt jag fick för det var en sketen hamburgare. ;D
Har legat i sängen sedan jag kom hem, inte direkt varit taggad på att röra mig över huvud taget. Läst lite Potter, och bara haft det najs bajsigt.

Har inte så mycket att skriva om, har ju som sagt flyttat hela dagen så.
Imorgon blir det jobb ett par timmar 12-17 iaf. 700 kr in på kontot, yeha! ;)

Jag börjar seriöst bli riktigt fattig. Handlat på tok för mycket den här månaden. Vill inte understiga min gräns på 1000 kr =/
Skulle inte vara helt fel att få tillbaka dom 3000 som jag "lånat" ut. Får hoppas att pengarna kommer snart, annars blir det synd om Robin och Jimmy som inte får sina pengar ;) haha

Näe, nu ska jag mysa lite med potter, see you later aligator!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

trist o behöva säga men du lär nog flytta igen alltså:P haha

2007-12-30 @ 04:42:06
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0