Allmänt

Hmm, blev aldrig så att jag kunde kryssa i den andra punkten i söndagens planering :P Orkade inte läsa.. men har faktiskt bara ca 30 sidor kvar i kapitlet som jag tänkte läsa idag efter lite Matte C -plugg... (yeah right) Har ju nationella imorgon!!! Har ingen aning om hur det kommer gå, men G skulle tydligen vara lätt enligt vår lärare. Förhoppningsvis blir det även högre poäng än så :P Ska bli sååååå skönt att bli klar med Matte C!!! Visserligen väntar D sen... men ändå! Vi kan njuta sista veckorna innan jul iaf =)

Jag är shoppingsugen!! Självklart är man det när man måste spendera massa pengar på julklappar istället!! Morrrr. Fast å andra sidan är det rätt kul att leta julklappar också, man känner sig så snäll. Som en pepparkaka =) lr nåt.

Oooh vad jag längtar till torsdag!!! =D Först är det labben på SU ;D Sen tjejkväll med brunluggsen (alla som är i Sverige då) och det ska bli så himla kuuul!! Något sånt här behövs verkligen just nu! När kylan tränger sig på och man blir på depphumör. Då är det najs med något uppiggande! *läääääängtar*

Nej nu ska jag "fortsätta plugga". Hehe, Snart :)

Tre veckor kvar till juuul!♥
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Elvis

jag läängtar också efter brunluggs-träffar :'( det skulle inte sitta fel med ett gäng galna svenskor just nu asså:P

2007-12-03 @ 21:15:01
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0