And God Bless Us Everyone!

Rubriken är ett citat ur "En Julsaga" (som jag såg igår) och sägs av Tiny Tim =) Underbar film. Får en att inse julens sanna mening ;)

Wiiiie!
Julafton idag! Frukosten och lunch-gröten är avklarad, härnäst väntar Kalle Anka ;) För att tiden ska gå lite snabbare läser jag en bok som kom med tidningen jag fick i morse :) och så äter jag skjälvklart en massa godis! Får se hur min knasiga mage kommer reagera på det :P Men haha, som att jag har brytt mig nån gång innan? ;P

Hoppas att alla får en überbra julafton med massa skoj och klappar! :D snaaart snaaaaaart ska dom öppnas! ;D

Har ni inte sett Karl-Bertil Jonssons julafton förut, (som jag vet att några inte har) så gör det nu!! Sänds varje julafton klockan 19.00 svt1, för mig är den lika självklar att se som Kalle Anka! Hihi

Från oss alla till er alla, en riktigt god jul! (snaart så)
/Emelie


Vår fina adventsljusstake =)

Kommentarer
Postat av: Elvis

god jul din prutt:D
krambanan

2007-12-24 @ 16:51:51
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: LJ

Karl-Bertil äger !!

2007-12-26 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0