Annandagen

Idag har jag varit hos farmor och traditonsenligt käkat revbenspjäll och lite sådant. Det gör vi alltid vid den här tiden på året. Mysigtpysigt. Satt och spelade kort med brorsan och kusinen i många timmar :P Vändtian! Det är också lite av en tradition.

Såg på Muse-dvdn igår. =) Åh vad bra dom är! Vill se meeera, och jag blir så arg över att jag inte var på konserten i oktober =( Nästa gång!!

Nu funtar jag på om jag ska ta och titta på En prinsessas dagbok kl.9. Den är ju lite gosig, och det är väl aldrig fel? :P

Ha en trevlig annandag jul!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: åh har du sett henne i verkligheten din lilla lyckost :)

2007-12-26 @ 21:20:59
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0