Bara för att 2...

Om Frida ska visa upp sina köp ska fan jag också det =D

Köpte en jätte fin klänning idag inne i stan med Malin. Perfekt till nyår, och sen var den inte så dyr heller =D Me like, me like!!



Nyårsplanerna börjar ordna upp sig, galet skönt! Hatar att inte veta vad jag ska göra. Lutar åt Alvik just nu, så får hoppas att inget ändras iaf =)
Emelie, följ med!!! =D

Var som sagt inne i stan med Malin idag, alltid mys =D
Kollade min piercing också på Lilla gatan, allt såg jätte bra ut och den hade läkt fint, känns galet skönt att veta!
Ska dit med Jenny den 7de också, få tatueringen uppritad! Ooh vad jag längtar =D
Kändes inte lika obehagligt att vara där som det var på East street, vet inte varför. Men det är skönt det iaf =)

Jobbade några timmar, var rätt dött så det var najs.

Har inte så mycket att säga faktiskt, ska nog gå och nörda mig lite med potter snart ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi, jag vill jag vill jag vill!! Dumma traditioner!!

2007-12-28 @ 23:16:15
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0