Dag

Min pepparkaka från igår har gått sönder :( Var inte så smidigt att ha den löst i väskan.. Aja, får käka upp resterna på julafton iaf :P

Det är sviiinkallt i mitt rum. Resten av huset är lagom varmt, så kommer man in i mitt rum och slås av kylan. Morr

Tror jag ska ta och slå in alla julklappar idag :) Som btw är färdigköpta! Wohoo! Sista inköpen gjordes igår, och jävlar vad mkt folk som är ute och julstressar i sista minuten. Man borde lära sig och köpa allt lite tidigare, fast då kanske det inte är jul på riktigt om man missar julstressen :P

Nu ringde Sara :) Ska dra till Frida strax, måste bara göra mig iordning lite snabbt. Orkar inte duscha så ni får stå ut med att jag lutkar lite. Haha!

Ciao
/Emelie

(om du ändå är här, titta ner för att se lite bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0