Dejt ;)

Mihi jag ska på "dejt" imorgon, helt kuuul! Dock jävligt nervöst, men va fan. Har ju pratat med honom en hel del nu så det ska nog gå bra tror jag. Annars smsar jag någon utav brunisarna så får ni låtsas dö eller något haha.

Gårdagen då... Jobbade, åkte in till stan, gjorde lite saker, mötte Frida och Emelie som stod och var fula på hötorget, era jävla miffon! Haha, sen drog vi till piercing stället, skulle kolla så det såg bra ut osv. Slutade med att jag redan har bytt stav till en normal stor nu, känns skit bra!
haha det var värsta äcklet där när vi kom. Vi har starka misstankar om att han piercade sina ädlare delar om vi säger så. Dels för vi hörde något konstigt läte, sen drog han upp byxorna! Det värsta var att snubben var typ 40-50 år, halvfet och allmänt skabbig. Och så sa han hej till oss! >.< mådde helt dåligt då.
Men iaf, bytte stav själv, så jävla stolt! Nu ska jag börja köpa fina kulor iiih =D

Sen drog vi till v-by, shoppade loss på coop inför kvällen. Det var så trevligt sååå! Hade riktigt kul, dock gjorde vi inget som vi hade tänkt utan vi åt bara en massa och pratade. Eller, Frida sov haha ;) Nej men, det var kul. Vi åt chokladdoppade jordgubbar, vindruvor och melon. Plus chips och naturgodis. Och så lite vin på det. Enligt Jimmy såg jag rätt packad ut igår haha. Uuups ;)

Sov riktigt gott inatt, fick mitt skedningsbehov tillfredsställt alltså haha. Myspys =D

Angelica ringde runt 12, ville att jag skulle komma och jobba. Dum/trött som jag var sa jag att det kunde jag väl göra. Lite smådrygt, men vafan. Stannade kvar lite extra så Gusten kunde dra tidigare. Jag är en ängel ;)

Synd att det inte blev någon show idag Emelie, det hade varit skit kul! Dock så trivs dom där 150 kr bra på mitt konto ;)

Skåningen bangade ur igen! Nu har han haft sina chanser faktiskt. Fegis.. Morr

Kollat på idol, iaf en liten stund. Bryr mig inte så mycket faktiskt, jag vill mest se alla idioter som söker.

Hm, pratar med Frida nu, wiie, blir lika glad varje gång ni är på msn haha =D

Ska gå och tvätta bort sminket nu, skrubba ansiktet osv så man är lite fräsch imorgon ;)

Natti! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

men ni skulle ju ses idag hade jag bestämt! :P murr men nu skaa det väl ske? ;P

2007-12-08 @ 04:52:26
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0