Den försvunna strumpan!

Tudelu!
Nu är jag sådär jobbigt irriterande övertrött, jävligt kul för mig men kanske inte för alla muahahaha

Har jobbat idag, jävla helvetes dag!!! Jag spyr fan på jobbet just nu. På tok för lite folk hela hela jävla tiden! Det funkar inte i längden att alltid ha köer som är minst 5 meter långa. Suck! Snälla som jag och Jimmy är stannade vi kvar någon timme efter att vi slutat och öste upp alla varor som vi fått.
Miriam och Oscar var förbi idag också, maah jag saknar dom jätte jätte mycket! I somras ägde, när kidsen regerade spelbutiken. Hade så jävla kul då! Trist att 3 personer slutat sen i somras. Miriam sa iaf att hon planerat och ta med mig ut när jag fyllt 18, blev helt glad då hihi =D
Eftersom inte så många är 18 när jag blir det så skulle jag få leka med dom stora barnen haha.

Jag förstår inte varför alla nya jobbnissar tror att jag är över 20. Fick höra det idag igen, och det är säkert... 7 gången någon sagt det till mig. Lite kul när några 88or trodde att jag var äldre än dom haha. Men jag är fortfarande plutt =(
Men bara i 42 dagar till! Sen jäävlar ;)

Igår var inte min dag kan vi lungt säga. Usch, inget gick som jag ville seriöst. Börjar med att jag missar bussen till spånga, går hem, tigger skjuts men får inte det. Måste gå ner till spånga, måste springa till 179, hinner inte ikapp 514 så jag måste gå från kista till skolan. Redan där är vi uppe i 30 min promenad minst. Sen, skulle hem till D efter biologin, måste gå tillbaka till kista ta buss osv. Från råcksta är det väl kanske 10 min till hans lägenhet, då är vi uppe i runt 50. Var där tills jag var tvungen att dra till Märsta, skulle ju se Frida och Emelie dansa! Duktiga ni var sötisar =D Iaf, måste gå tillbaka till stationen, då är det en timme. Skulle åka till brommaplan, sen buss till solna och ta pendeln. Korkad som jag är så går jag av i Solna centrum, trodde fan allt låg på samma ställe! Irar omkring där kanske.. 15 min? Kommer tillslut tillbaka där jag började, får ta tbanan till kista. Där skulle jag hoppa på 179 till Sollentuna. Dock var jag så stört jävla hungrig, så var tvungen att ha mat kände jag. Chokladen jag åt hos D var ingen höjdare för min lilla mage som inte fått tillräckligt med mat de senaste dagarna. Mådde stört illa, plus att den enda jag hann köpa var choklad... WOOOHOO. Slutar med att jag får rålubba för att hinna med bussen, hade lackat satan om jag missat den också. Fastnar i trafikköer, var helt hundra på att jag skulle missa pendeln. Men det gjorde jag inte som tur var. Tobbes helt underbart snälla mamma skulle hämta upp mig på stationen så jag skulle hinna i tid. Men tågjäveln tar typ 5 min på sig att köra in på stationen, något som hänt misstänker jag. Vi hinner precis in till presentationen av första dansen.

Helt sött, blev lite glad i själen när småttingarna dansade haha. Puttifnutt =)
Filmade Emelies och Fridas dans, så du kan få se Elvira =D
Sen blev det raka vägen hem där en köttbit väntade på mig. Var stöööööört gott, myms.

Idag var också en bajsdag. Upp halv 7 för att hinna i tid, blir lite sen så jag måste tokskynda till bussen. Väl vid hållplatsen inser jag att jag glömt nycklar plus "brickan" som gör att jag kan komma in. Då blev jag lite bitter. Men men, kom in i vilket fall som helst, så det var skönt.
Äckligt mycket folk, jag förståååår inte vart alla kommer ifrån!

Jag och Jimmy drog och solade efter jobbet, tog en långpromenad ner, rätt skönt när man var påpälsad ordentligt.
Somnade i solariet, så jävla skönt. Vaknar kanske 20 sek innan tiden tar slut av att jag ligger och smådreglar hahaha. Så jävla fränt ;)
Skulle sedan byta om till vanliga kläder när jag inser att en strumpa fattas! Förstår ingenting, hur fan kan en strumpa bara försvinna sådär? Ligger och kryper på golvet och letar överallt. Kollade i alla fickor osv, men ingen strumpa. Ropar in Jimmy, han hittade inte den heller haha. Så fick åka hem utan den.
När jag sen ska duscha så kom den fram haha. Den hade fastnat någonstans i byxorna, men jag kände fan efter där för så smart var jag faktiskt! Men icke, den var inte på humör!

Jag och Emily funtar på att försöka följa med alla storingar på krogen på lördag, typ bara gå in och se om det funkar haha. Om inte typ sätta oss på något b-ställe och dricka lite. Får se hur det blir, mamma flyttar den dagen också så lär vara lagom trött...

Är ledig imorgon, ska bli så jäääääävla skönt alltså. Kan inte förklara hur mycket jag har längtat efter den här dagen haha. Har planerat att sova till minst 4-5. Har lagt upp planen så jag ska äta något snart så jag inte vaknar för tidigt av hunger haha. Ska dra ut telefonjacket, stänga av mobilen, dra ur timern till julbelysningen och allt sådant. Har t om satt på mig en pyjamas för första gången på år och dar så jag inte ska vakna av att jag fryser. Så, jag har längtat lite efter min sovmorgon.  ;)

Ska kanske hem till D imorgon, han slutar kl 7, så jag hoppas jag har vaknat då haha. Jobbar på fredagen, det suger lite. Men det är smällar man får ta..

Lön på fredag också, me like! Blev en rätt najs lön den här månaden kan vi lungt säga.

Borde börja plugga ordentligt till biologin, men jag orkar seriöst inte. Borde verkligen satsa nu så jag får mitt mvg, men motivationen är redan på jullov.. =/
Men det är bara en massa att diskutera, och det brukar jag vara väldigt bra på så det löser sig nog hoppas jag =)

Ska snart gå och lägga mig tror jag, börjar bli lite smygtrött här.

Skriver nog imorgon när jag vaknat haha ;)

Puss! 

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0