Den långa söta

Jag är faktiskt lite nöjd över mitt nickname i butiken haha. Satt och åt lunch med en tjej, Elin, jätte trevlig och jätte snäll. När jag fyllt år ska vi ordna personalfest har vi bestämt haha. Men iaf, då kommer en av bagarna in och frågar mig "är du hon den där långa söta? Fanny" Då blev jag glaaaad haha =D
Älskar mitt nya hår också, får skit mycket komplimanger, helt kul! =D
Hade även världens underbaraste kunder idag, först en tant som tyckte att jag var så trevlig och duktig och hjälpte till. Framför ögonen på en i ledningsgruppen, in your face mahaha! Kunde inte ha kommit lägligare faktiskt!
Sen en annan, stod och sålde någon bakelse och pratade lite. Man blir ju lite töntig när man pratar, men det går ju hem så va fan. Han sa iaf att jag hade gjort hans dag bara genom att vara sådär trevlig.
Så jag hade en kanondag på jobbet, var helt glad och pigg hela dagens tills.. jag tappar ett paket med en tv i. Oh fuck, inte bra alls! Okej om det hade varit på lagret haha då hade jag inte låtsats om nånting. Men nu var det framför ögonen på snubben. Och fy vad lack han blev! Okej, jag kan förstå det till viss del, kanske inte så kul. Men nu snackar vi att paketet gled ner kanske 1 meter, landar halvt på min fot osv. Plus att paketen säkerligen råkar ut för hårdare behandling på vägen liksom. Men men, vill han vara grinig så får han. Han skulle höra av sig om det var något problem.

Jesper kom förbi efter jobbet, vi gick och handlade lite julklappar. Mest till hans tjej, eller var det bara till henne kanske? Haha jag fick iaf vara med och bestämma, det tycker jag om! ;)
Gick sedan hem till honom, slog in presenterna, och fuck you jesper, dom blev visst fina! Bara du som gnäller!
Traskade hem runt 7, skulle hem och krubba.

Pratade med skåningen i 2 timmar igår, riktigt trevligt faktiskt. =) Dock fortfarande vissa språksvårigheter haha men nu sa jag det iaf. Så han inte tror jag är helt dum i huvudet när jag svarar något konstigt pga jag inte hört haha
Ska ev träffa honon fredag eller söndag. Får se hur jag gör, har inte helt bestämt mig.

Imorgon kommer bli så trevligt! Längtar som fan, allt är fixat nästan, bara vinet som ska köpas in. Sen blir det en redig tjejkväll =D
Skönt att kunna prata med brunisarna en längre stund igen. Har varit lite dåligt med det pga jag aldrig är i skolan, och när jag är det måste man ibland göra saker haha

Ooh, jag längtar tills nästa vecka, kommer jobba så himla pösigt då! mån, ons, fre bara. Mamma flyttar iofs på helgen där, men jag är fortfarande leeeedig. Oh vad jag ska sova och bli frisk =D

Ska in till stan imorgon och möta E och F, tänkte springa förbi piercingstället då också, nu när svullnaden har lagt sig tycker jag staven är för lång. Vet att man inte ska byta än osv, men jag fastnar hela tiden i tänderna och det gör jätte ont. Känns inte så bra, hoppas att jag kan byta till en "mellan" stav kanske. Skönt att jag inte haft några större problem med min, har kunnat prata hela tiden och inte blödigt eller något sådant alls. Och snart så får man börja kyssas igen, wooho haha ;)

Näe, ska nog gå och lägga mig. Börjar kl 10 imorgon, det suger!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

men du ÄR ju den långa söta;) det ska jag kalla dig också nu hihi:P

2007-12-07 @ 15:09:35
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0