Få se nu, liiite uppdatering. Maha

Ja, fy skäms på mig. Det har varit för länge sen jag skrev nu, få se, julafton! Japp, då ska ni få en uppdatering, om julhelgen. Ska göra inlägget kort, men med mycket information ;) (För er som faktiskt nu är intresserade..)

Julafton: Spenderades hemma hos mormor, med allt som hör julen till. = Öppen brasa, härliga släkten, mat, kalle Anka och julklappar :) Vi hade en papperskastartävling, jag vann ;) (Vi skulle träffa en påse med julpappret) Tack basketen i 4:an, ;) Mina julklappar var bla: Träningsväska, -linne och -byxor, Handkräm o nagelbandskräm, 8 (!)Läppglans, kläder, Hubbabubba, Tjuvlyssnatböckerna och en fin spegel :)

25: Inget spec. Satt hemma och glodde, och åkte sedan till mormor för att äta MER MAT! ;)

26: Träffade Tobbe :) Vi tittade på United matchen och slappade, sen sov han hos mig och då kommer vi till datumet

27: Ännu mera slapp! Men vi masade oss ut ur huset vid 7 ungefär, för att åka in till kista och titta på bio. ;) Det blev Saw 4, fy bubblan, den var lite grotesk. Men jag tittade (För det mesta ;) ) Sen hej då till Tobbe och sen bums i säng.

Idag: In till Stan med Sara och Emelie ;) Fyndade 1 par jeans, 1 klänning, 1 linne och 1 t-shirt. Allt för sammanlagt 500 ;) Och sen blev det tjejkväll, med sallad och sämsta filmen. :P Åkte hem tidigt, för att jag vill inte kliva av på min busshållplats helt ensam på kvällen,(Ni som vet var jag bor förstår ;P) så mamma var ute och åkte och plockade upp mig :)

Nu är jag här!

Pussar
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe ja, det kanske jag gör. Men jag orkar inte trängas med folk i alla fall =) Hehe..
Jag får väl ta en tur nästa vecka. Jobbar helgen nu. Så vi får väl se om det finns nånting kvar till mig då =)

2007-12-28 @ 22:07:20
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0