Fyfan!!

För tillfället är jag så jävla lack, vill bara slå på något!! Jag förståååååår inte hur fan du tänker!!!
Låt mig leva mitt liv så lever du ditt.
Tänker inte skriva mer om det där nu, känns både onödigt och lite elakt att skriva ut allt här. Ni som behöver veta något kommer få veta vad det gäller förr eller senare iaf.

Sov hos D igår, sov som en liten gris. Me like sovsällskap! Lite smådrygt att behöva gå upp halv 12 för att gå och jobba. Men men, vad gör man inte för pengar? ;) haha
Rätt drygt och jobba, mycket folk osv. Blev helt galet på slutet, vi stänger klockan 5 på helger, 10 över 5 var jag tvungen att be väktarna hjälpa till och säga åt folk att vi hade stängt! Hur stört är inte det liksom! MAAAH! haha

Har inte skrivit på ett tag, det suger lite. hmm
Fredags, pepparkaksbak i skolan med en massa flum med mina favoriter! Bilder har ni ju redan sett haha ;) Sen paketutdelning, det var myys!
Invigde mina kalsingar igår också haha, helt heeta!
Lördag, jobbade typ hela dagen, det var lite jobbigt. Hade tänkt vara hemma och bara dega på kvällen, men blev rastlös på kvällen så jag vandrade över till D.

Haha kom just på att jag köpt en bingolott iår, måste ju fan spela då också! Har missat lite, men det är smällar man får ta haha. Har dragit fram bordet, bänkat mig i soffan med pennan redo. Nu är det bara miljonvinsterna som fattas ;)

GOD JUL!! =D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0