Godmorgon

Jepp! Godmorgon! Visserligen vaknade jag vanlig tid runt 12 sådär, men det känns som att det är morgon nu! Har suttit med näsan begravd i Harry Potter hela dagen. Blev klar alldeles nyss. Ja vad kan man säga.. wow. :) Känns helt sjukt att det är över. 8 års väntan och nu är det över. Lite sorgligt faktiskt. Det är lite coolt att man vuxit upp med dom här böckerna, har liksom nästan alltid varit i samma ålder som huvudpersonerna och så. Jaja, ska sluta tjata om det, jag har bara blivit så uppslukad av boken att jag inte kan tänka på annat :P Men resan är inte slut än, det finns ju fortfarande 2 filmer att vänta på ;)

Hihi Fanny det är coollugnt att du ringer ;) Bara kul. :D Men försök få din nya telefon snart! Det knastrar och hackar som tusan i dom där LG-telefonerna :P

Hmm, nu måste jag typ plugga igen en hel dag på några timmar. Mindre kul..

2 veckor + 1 dag kvar!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0