Grattis brooooooor!

Då har man haft genrep med dansen. Gick lite sisådär.. är fortfarande inte helt säker på alla steg. Får öva hemma så jag sätter det på tisdag ;) Klänningen vi ska ha är hemsk! :P Knallblå i något konstigt material och den sitter helt weird. Hualiga! Hoppas bandet som skall köpas lyfter upp den lite!

Min käre storebror har tagit körkort!!!!!! Jag är helt stolt! :D Han hade uppkörning idag och jaa, han klarade det!  Han skjutsade mig till dansen idag också :D Helt cooooooolt! Kändes så busigt att det bara var vi i bilen, utan päronen!! Och så har han varit supergullig och fixat en sån där övningskörningsteorikurs man måste ta som jag fortfarande inte gjort. Så nästnästa måndag bär det av! Det lär bli dötrist, men skönt efteråt då jag äääntligen får börja köra!

Vi ses på vägarna ;)
/En stolt Emelie :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0