Guitarr hero

haha för tillfället står kusin plus hennes man och försöker spela. Haha det ser riktigt roligt ut måste jag säga. Dom är inte jäääätte duktiga om vi säger så haha

Snart ska vi börja vår hederliga spelkväll som vi alltid har på annandagen. TP för hela slanten ;)
det var lite panik inför det, jag vägrar nämligen att köra med våra frågor, de är från 70-talet ungefär. Var på väg till märsta och Emelie för att låna hennes, men som tur var hade dennis kompis ett också så han kom hit med det =)

Har haft en riktig slappar dag, pöste i sängen från 12 till 2 ungefär, sen duschade jag faktiskt. Och lodade runt i morgonrocken tills för 10 min sen. Kände att jag kanske skulle ha på mig någonting när man får gäster och allt ;)

Haha det enda man hör nu är "det gåååår inte" Dom försöker sig på fyra knappar nu hahaha =D

Har fixat iordning min digitala fotoram, så nu cirkulerar 200 bildet där. Det är så fiiint!! =D
Trodde att jag redan hade lyckats pajja hårddisken jag fick av robin, men som tur var hade bara dennis lyckats stänga av huvudströmbrytare haha. Det var lite panik där kan vi lungt säga! =D

Hoppas alla haft en bra dag, Puss!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Guitar hero är så kul :D

2007-12-25 @ 21:23:02
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0