hallihallå

Det var utomordentligt trevligt på tjejkvällen! :D Även fast jag blev trött i slutet, jag hade ju faktiskt gått upp kl. 6, så jag hade en ursäkt ;)

Igår var emelie och jag och gymmade, åh vi duktiga varelser! Men jag har ingen träningsvärk idag faktiskt, haha kanske blivit liiite mer vältränad ;P Små små biceps börjar framträda, typ, inte..

Sen på kvällen blev det film hos Emelie "Allt om min buske" Den var, skum.. haha, riktig flummfilm.
Idag sov jag länge, iaf så länge som det behövdes. Sen har jag pluggat, dvs gjort klart engelskan, den var jobbig. Nu är det svenskan kvar, sen biologi uppgift och Fysikprov den här veckan, sen veckan efter det (När Tobbe är i egypten, buhu! ) har vi biologislutprov, vi slapp kemin iaf, himlans skönt!

Nu är det bara två veckor kvar till jullov! Fy fan vad skönt! Längtar så jääädrans mycket, så det är galet! Mahaha!

Pussar och kramar
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0