Happy

Har kommit på den ultimata lösningen för hur jag ska göra om mitt rum! Jag är helt lycklig!
Tänkte lägga in en liten bild här också, bara för att jag är så jäkla nöjd =D

Måste dock punga ut 3500 för ny soffa + garderob. Men det kan det vara värt. Kommer då ha tre garderober för bara kläder haha. Då borde jag fan klara mig tycker jag. Och så en för väskor osv haha =D

Har hjälpt mamma att flytta hela dagen idag, och det känns i ryggen kan jag säga! Fyfan, det är riktig smärta alltså. Kommer inte kunna röra mig imorgon känner jag haha.

D skulle ha kommit hit också, men han orkade inte trots allt. Lite trist, jag som börjat städa och allt haha. Och jag orkade inte gå dit heller, lat och trött som jag är. Vi får träffas någon annan dag eller något =)

Har inte gjort särskillt mycket idag faktiskt, direkt när jag kommit hem från mamma drog jag på mig min nyfunna pyjamas, satte mig i sängen med datorn och fördrev en massa tid med sötaste Emelie och mitt möbleringsprogram =)

Känner mig riktigt kreativ idag faktiskt, vet inte varför haha. Jag fick vara "packningsansvarig" också, och jag måste säga att jag aldrig sett en finare packad lastbil faktiskt. Var som om jag aldrig gjort annat ;)

Är obehagligt pigg just nu, så jag ska försöka få så mycket som möjligt undanstädat idag så jag och pappa kan åka och handla soffa och grejer i veckan =D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0