Hej igen!

Jag kan med glädje meddela att jag avslutat engelskaboken! Den var lagom dryg, kan jag lova. Håller du med Emelie?
Nu har jag fri tillgång till Harry Potter! Woho, men, jag har läst hela dagen så mina ögon är trötta på böcker.

Det var fan ett tag sen sist jag skrev, jag vet inte vad jag har gjort, inte suttit vid datorn iallafall.
Skolveckan knallade på i vanlig takt, sen blev det helg, som jag gärna skulle ha året runt. Hängde med Tobbe från fredag kväll till lördag kväll. :) Vad vi gjorde vet jag inte, tog det lugnt som bara den iaf, såna dagar behövs kan jag lova. Tittade på tv, och spelade tv-spel. Satt på taket ett tag också, men det var iskyligt. :)

Idag var jag på julmarknaden med mamma, vi vann en stor chokladask på ett hjul. haha :D
Och så såg jag en massa människor jag hängde med när jag var en liten plutt, hälsade inte på dom, haha, vi skiljdes åt lite som ovänner tror jag. Haha, jag gillar dom iaf inte så mkt, fy skäms på mig ;) Hittade en massa ev. julklappar, vilket jag även måste få arslet ur vagnen och åka och köpa! Snart är det ju jul faktiskt. Det ska blir trevligt :)

Ikväll ska jag Kanske plugga lite matte, får kanske ett eller två tal gjorda. Vi har Ma C Nationellt prov på tisdag, jättekul! (Inte)

Yeah yeah. Slut för mig just nu. 
Pussar och kramar
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0