Helgen

Nu är jag i lite bättre form än tidigare inlägg haha. Jag sitter numera i sängen också, mycket skönare där =D
Hm, ska väl dra helgens små äventyr tänkte jag. Inte för att någon är intresserad, men iaf haha
Fredag, var med Jackie, Hanna, Ellen hos någon kompis till Ellens kille. Det var... Rätt sugigt faktiskt. Men roligare än att sitta hemma, så det var ju positivt iaf. Mr Lidingö somnade efter en timme haha
Kom hem runt 3 och skulle upp kl 9 för att jobba. Det var mindre kul men det funkade.

Kommer till jobbet, lagom trött osv. Och det är obehagligt mycket folk, vad har hänt?! Nu måste man slita mycket längre på lördagar, usch usch.
Läskig grej som hände var att Dennis, en av mina bröder kollapsar, svimmar, eller vad man nu ska säga två gånger. Fy fan, var sjukt läskigt att se. Lilla jag fick ringa ambulans medans Dennis fick ligga på golvet på kontoret och känna sig dum haha. Ambulansnissarna kunde inte lista ut vad som var fel, han hade typ bara svimmat så.. Haha och vem är det av oss som är äldst Dennis? ;) Muehehe

Blev lite stressigt när Dennis åkt hem, då vart vi plötsligt en person mindre! Men fick ringa in några från mat som hjälpte till. Tror vi var minst 6 pers där när det var som mest. ATG lägger av en timme innan spelstopp också, fy fan alltså. Vad lacka folk blev! Deras värddator hade tydligen lagt av i 40 min i hela stockholm iaf. Mindre bra! Förra lördagen var det ju Svenskaspel. Och det är oss folket blir arga på!!
Men men, skulle ha slutat 3, men stannade till 4. Blev lite stressigt sen, skulle vara fixad och klar inne i stan klockan 6. Kom hem halv 5, efter lite stress på h&m efter strumpbyxor och vax till Gusten. Jag är för snäll ibland alltså.
Haha klippte luggen själv igår också, panikklippning i sista stund ungefär. Och det blev... Kort, lite för kort. Tur att jag ska till frisören imorgon så Tessan kan fixa till mitt misstag haha.
Men iaf, hann in till stan till kvart över 6 så jag var inte jätte sen. Mötte upp 4 av Jackies tjejkompisar där och så gick vi ut och käkade. Mycket smarrig mat må jag säga! Åt Pennmakaroner, kyckling och paprika med vitvinsås. Stört gott.
Fullt gjort av restuarangen som tog växeln som dricks utan att ens ge oss en chans att ta tillbaka det. Morr på det!

Sen hem till Ellen, som fyllde år, där lite folk droppade in under kvällen. Det var trevligt trevligt, lite segt ibland kanske men det var najs.
Dock hamnade ju min mobil i mitt glas, då blev jag lite murrig ett tag. Men det löser sig väl. Har kikat lite på den nu, den ligger på tork haha, men det ser inte bra ut tyvärr.. Batteriet är typ rosa, inne i mobilen där batteriet ska sitta är det skit kladdigt och så är rörsaken helt fastkladdad plus att högtalaren är kladdig. Och så luktar den gott av vodka och fanta exotic, myyyms. Haha så det kan bli intressant att se om den vill sätta igång igen.

Kom hem, satt på golvet osv ett tag. Sen sov jag gott fram till klockan 4 i eftermiddag. Det var naaajs!
Har faktiskt gjort lite nytta idag, tvättat två maskiner, hängt tvätt och "städat" lite. Trots att jag är lite smygbakis =D

Tack för att du drog med mig Jackie, det var riktigt kul även om allt inte blev som förväntat ;) Partyhattarna var snygga ;)

Min tunga är inte så svullen längre, det är jätte skönt! Nu sticker faktiskt läkstaven upp lite igen haha

Ska städa upp lite här igen, sen ska jag nog bara ligga och kolla på Greys hela kvällen. Måste ju vara hos frissan imorgon mellan 9 och 10.

Ha det så bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vad skulle gusten med strumpbyxor till? ;)

har du börjat med fanta exotic nu? :D det äger!!

2007-12-03 @ 18:48:34
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0