iih julafton =D

Kan inte riktigt fatta att det är julafton nu. Skulle lika gärna kunna vara vilken dag som helst i oktober. Det suger lite, men förhoppningsvis får man lite julkänsla imorgon när lite släkt kommer =)


Har precis insett att det är en massa kul som kommer hända snart. Och bara för att glädje er tänkte jag faktiskt dela med mig av det.


Julafton!

Spelkväll med kusinerna 25 dec

Nyår

Disney on Ice med babesen!

Följa med Jenny till tatueraren, kolla min piercing plus få tatueringen uppritad

Andrea blir 18!! =D

JAG BLIR 18!!!! =D WIIIE

Jag ska tatuera mig

Fått tid hos en knädoktor, förhoppningsvis händer det något nu! =D


Känns som att det mesta ordnat upp sig nu, och jag mår bättre än vad jag har gjort på riktigt riktigt länge. Har insett att vännerna som verkligen betyder något finns kvar. Jag har fått en hel del nya polers på jobbet, vilket inte är helt fel. Sen att jag tjänar äckligt med pengar just nu är inte heller helt fel =D


Bara en grej som stör mig just nu, men får väl hoppas att även den löser sig så småningom.


En annan bra grej, mitt rum är klart nu! Färdig städat och dammsuget! Och det blev så fiiiint så jag blir helt rörd haha =D



 


Se och njut nu, för såhär städat kommer det nog inte vara igen på bra länge haha. Tragiskt men sant ;)

Ska nog gå och lägga mig snart tror jag, så jag får öppna mina paket snabbare =D

God jul på er alla sötnosar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

va fint det är:D:D
GOD JUL

2007-12-24 @ 16:49:27
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0