@ jobbet

Har precis haft lunch och sitter och pöser lite på kontoret innan jag börjar igen. Skulle egentligen behöva sova, är galet jävla trött! 4 timmars sömn och så 9 timmars arbete går inte riktigt ihop tyvärr.
Det gick bara bra igår, blev faktiskt aldrig pinsamt som tur var haha. Ska träffa honom igen idag, wiie. Han har laddat hem Ratatouie (?) åt mig haha så vi ska kolla på den. Han lär sig fort var som går hem om vi säger så ;) Haha
Tyvärr lär jag väl toksomna, men ska iaf försöka hålla mig vaken. Hans fel att jag inte sovit så mycket, onda människa och hålla kvar mig till 1 på natten. Fy fy =D

Längtar som fan till tisdag, då är jag ledig och ska soooooova. Eller nej, nu kom jag på att vi har biologi! Skit också, då får jag inte sova förän på torsdag då. Muurr, helt långt kvar!

Stackars dig Emelie, du har blivit mitt telefonoffer, märks det? Hon fick underhålla mig 20 min igår när jag åkte, plus en halvtimme idag när jag skulle ha lunch mahaha =D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, måste göra något så jag itne somnar bara.
Skriver väl igen imorgon eller nått =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0