Jul-städning kanske?

Jag är på städhumör. Visst är det konstigt! Jag är på städhumör! Tihi, men då är det bara att utnyttja detta och se till att städa rummet ;) Det behövs kan jag säga, och kaaanske kanske om jag har lust så möblerar jag om också! (liite)

Jag ska få måla om rummet i julhelgen om jag inte sagt det än :P Måste visserligen slipa väggarna och sånt innan, men vad tusan! Det blir ett litet jul-projekt! :)

Provet idag gick väl helt ok, känns inte super men känns inte dåligt heller. Yeah.. nu är det biologin kvar sen är det slutpluggat för i år!!! :D

Och nu ska jag städa! Wohoo kan dagen bli bättre än så? :D (jag är inte ironisk!)

Ha en trevlig dag
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0