Julklappar hej å hå

Idag var det julshopping som gällde! Lyckades NÄSTAN bli klar med alla klappar, har bara 2-3 st kvar, Myyycket härligt!
Sen här hemma var det inslagning, det var mysigt. Tejpen tog slut, så två klappar ligger fortfarande oinslagna, men snart så ;)

Jag har inte så mycket på hjärtat, känner mig bara allmänt tråkig just nu. Lite sömn skulle nog sitta fint, men är nog inte trött nog att sova. Så får väl hänga här ett tag och se om ögonlocken börjar falla.

Imorgon har jag betygssamtal både i Svenska B och Ma C. Fy bubblan vad läskigt det ska bli, får se om det blir positiva eller negativa besked. Helt negativt blir det inte iaf, jag hoppas på ett VG i Ma C och MVG i Sv. Håller tummarna för mig själv ;)

Puss och God natt (Kanske)

Frida

Kommentarer
Postat av: Elvis

hoppas det går bra imorgon:)
jag saaknar er:(:(

2007-12-20 @ 02:44:34
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0