Juul :)

Då är man uppe och hoppar igen då. Sitter och lyssnar på julskiva :) Första gången för denna jul! Uuuunderbart jag älskar julen :D Älskar min skiva också; Ultimate Christmas Collection ;)

Igår var det dansuppvisning! Haha det gick väl lite lagom hyffsat, jag fick blackout några gånger på dom lättaste ställerna. Men men.. Och tydligen plutade jag med munnen! Haha jag måste se videon sen :P Tänkte att nu ska jag inte mima och se superkonsentrerad ut, för det har jag gjort hela tiden. Så det blev väl att jag plutade med munnen istället om det nu stämmer.

Nu sitter jag här och ska göra klart en sak som jag inte kan berätta :P Kan säga att det blir rätt ballt iaf :) Jag kanske inte gör allt som vi bestämde ladies (A) Men jag lovar, det blir bra ändå!

Ooh my friends we've had our hopes and fears
Oooh my friend it's been a long hard year
But now it's christmas!
Yes it's christmas! Thank god it's christmas!!



/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0