Maha

Här kommer en lista jag snodde från Hanna, det gäller telefonboken i mobilen ;)

Har du kysst nummer 7? Njee, pussat, det är familjen, hem ;)
Brukar du va med nummer 19? Ja, när hon är hemma uppifrån Sundsvall. (Hej sara ;) )
Är nummer 21 din bästis? Min bror, hmm. Inte bästis nej ;)
Är nr 10 en sötnos? Julia är väldigt mycket sötnos (Hej Julia, jag vet att du läser!)
Älskar du nr 16? Självklart, det är pappa.
Är nr 12 bäst? Jag favoriserar inte ;) Men Linnea är en av de bästa ;)
Var du med nr 22 idag? Nej, Tobbe är sjuk :( Stackarn.
Nr 5 går/gick i samma klass som du? Fanny både går och inte går i min klass ;) Bäst när hon gör det tycker jag!
Nr 17 har likadan mobil som du? Det är mycket möjligt att någon har det, det är mitt gamla jobbs nr. Haha.


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0