Me myself and I

Provet gick åt skogen. Långt åt skogen. Men jag orkar inte bry mig, är så sjukt skoltrött just nu så orkar inte anstränga mig... Det suger

Juste, jag fick ju munsår i fredags och jag kan med glädje meddela att det i stort sett var borta redan på lördagkväll, iaf blåsan och det är ju den som är jobbigast. Endast 3 "plåster" användes, så det var ett fint köp. Funderar ni på att prova munsårsplåster så gör det, kan rekomenderas ;)

Äntligen har jag läst klart engelskaboken! Och imorgon ska vi se filmen i skolan. Hoppas den är bättre än boken.. Det positiva är att jag nu kan ägna mig fullt ut åt Harry Potter! :D haha. Frida har ju nästan läst klart den busen!

Imorgon är det även genrep inför den "stora" dansen!! Gaaah! Det kommer bli läskigt.

Oooh, jackan som jag ville ha förut! Jag har den nuu :D:D Wiiie, köpte den idag då jag och Frida drog till stan lite spontant sådär ;) Den är fiiin

Nu ska jag fortsätta titta tv, seeya
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0