Mellandagsrea :D

Idag har jag shoppat loss! Verkligen shoppat loss! Alltid när det är reor brukar jag köpa massa saker, dock sånt som inte är på rea... Men denna gång har jag minsann köpt allt på rea! :D Det som införskaffades var: 2 par jeans, 2 t-shirts/tröjor och 2 tunikor/klänningar. Wohoo! Jeansen fick jag för 400 spänn tillsammans ;) Resten gick på 70, 65, 100 och 149 riksdaler. Helt ok måste jag säga ;)

En mycket lyckad shoppingtur helt enkelt :)

Haha märkte en sak nu när jag provade ett par av jeansen som är suuuuperslimmade (inga överdrifter) att det fanns en liten klisterlapp på en ficka där det stod typ: otvättade, kan krympa upp till 5% efter första tvätten. Riiiight... får försöka hålla dom fläckfria! Muaha

Se till att fynda rejält nu! ;D
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0