Morrrr

Hmm, har blivit rätt dålig på att ta mig orken att skriva här. Ska ta och bättre mig snart.
Igår var en rätt slapp dag måste jag säga. Jobbade några timmar, aldrig fel me 100% ob må jag säga. Dock började jag och mor tjaffsa, men det är väl smällar man får ta. Blir så trött på henne ibland. Maah.
Sen hem och så kom Jackie och Jesper hit. Det var trevligt =D Gick och hyrde film och chips. Kollade på "ryktet går" och den var söötelitötig =D Haha imponerande att Jesper gick med på att se den bara haha. Dom drog väl hem runt halv 11 kanske, alla var helt trötta.

Träffade Jesper idag också, lodade runt i centrum och letade efter fynd på mellan dags rean. Köpte mig faktiskt ett par fräscha jeans, 500 kr. Inte helt fel =D Jesper köpte också lite grejer, älskar när någon lyssnar på vad jag säger är snyggt osv ;) haha

Blev typ rätt dissad av D igår. Det sög lite, men inte mycket att göra åt. Jag tänker inte hunda efter någon igen så. Jag hatar killars repliker, istället för att bara säga som det är. Jag kan faktiskt klara av o höra sanningen. Så det där ligger på is nu iaf, får se vad som händer i framtiden..

Haha Frida, du har skaffat dig en bra karl måste jag säga. En riktig Dr Lööööve ;) Säg tack till honom från mig =)

Funderar på om jag ska spela lite guitarr hero, eller läsa potter. Det värsta med potter är att jag inte kan sluta läsa! Det är både jobbigt och härligt haha.
Lutar nog åt lite guitarr. Måste ju bli bättre än Dennis liksom ;)

Ha det bra! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0