Murr

För tillfället sitter jag på mitt golv, med benen i kors, äter chips och är lite smygfull. Nu kanske ni undrar varför i helvete jag sitter på golvet? Och det kära folk, är för att... Pappa har slängt upp allt som låg på golvet till sängen, så där får jag ju inte plats nu. Det suger.. Fast jag har börjat arbeta ner högen med skit, fast det går inte fort. Och som sagt, nu sitter jag ju ner haha.
Om jag hade varit lite mer på lyret hade jag nog fan sovit på golvet också haha

Orkar inte dra helgens händelser just nu, jag är hungrig och sängen måste fixas.
Kan dock berätta att min mobil har fått sig en simtur i mitt grogglas. ICKE kul! Så jag är lite bitter just nu. Får hoppas att den kommer igång igen, annars blir Fanny ledsen ;(

Jag har saknat mina små brunisar i helgen, helt ovant att inte prata med er på flera dagar ju! MURRR!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,roligt! sov så gott!

2007-12-02 @ 03:17:13
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0