nvjrwep

Då var idol klart för i år. Marie vann, det var vad jag trodde. Har inte följt finalerna så bra men den slutliga finalen kan man ju inte missa. Jag höll inte på någon, båda är duktiga. Men grattis till Marie och lycka till i framtiden Amanda ;)

Gårdagen var väldigt najs. Det måste göras om mycket oftare! Älskar mina babes. =) Stort tack till Fannys bror som lånade ut lägenheten! Dock åt jag på tok för mkt, hade asont i magen fram mot kvällen :P Men ska gymma imorgon så..

Det går en mysig film på 1:an som handlar om ödet. Funderar på om jag ska fortsätta titta på den eller läsa HarryPotter istället. Det lutar åt HP, har sett filmen så många ggr, men den är bra så gör inget att se den igen :P Men nej, HP it is. Har inte kunnat läsa på så länge!

Ha det najs
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0