Ny dag Nya tag

Jajamensan. Idag ska det bland annat pluggas biologi. Tittade igenom skrivhäftet idag och insåg att det inte är så himla mycket. Skönt!

Blir lite sugen att också kolla på BondeSökerFru-racet nu alltså :P Såg till min lycka igår att endast hälften av avsnitten visades då (missade dom) och andra hälften idag, nu. Hihi, har man inget bättre för sig så varför inte? :)

Jag tror visst att vi har någon fysiklabb att skriva om Frida.. tyvär :/ Jag är på att gymma ;) Känns som att vi hamnat lite på latsidan senaste veckan!

Nu ska jag fortsätta titta på tv och kanske plugga lite :)
Hade!
/Emelie



Jag har börjat tvivla lite.. känner inte samma motivation till att göra det jag skulle idag... Ladies ni vet vad jag pratar om. Hör förmodligen av mig till någon av er snart för att snacka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0