Nyårsafton

Snart är det ett nytt år. Det ska bli himla skönt! Dags att lämna 2007 bakom sig och välkomna det nya året! Eller nåt :P Nej men helt ärligt, 2008 ska bli det bästa året någonsin! Nu jävlar!! Wohoo! Jag är taggad som faan! Haha

Nu skulle det vara himla kul att få berätta att jag ska på värsta festen med hundratals människor för att fira tolvslaget. Men nee.. det blir som vanligt, lite släkt kommer hit på middag och sedan inväntar vi det nya året tillsammans. Rätt skönt på ett sätt, nyår är rätt överskattat.. Jag anar att det blir en liten tävling mellan mig, bror och kusin i Guitar Hero. Skit också, jag har inte övat :P Om jag inte behövs i köket eller nåt så ska jag försöka öva lite, hehe.

Hoppas alla får en trevlig nyårsafton =)
/Emelie

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0