Ok, hjälp mig! (a)

Nu är det såhär, att jag har en del förslag till min julaftonsoutfit! Allt utgår ifrån mina nyinköpta svarta strumpbyxor, snälla säg vad som är finast, för jag har iiiingen aning! :P haha :D



1. Den här har använts några gånger..
2. Inte använts alls, bara en frukost i Spanien i somras.
3. Använts en massa i somras, är det en för somrig outfit?
4. Jag vet inte hur jag kom på den här, ser nästan ut som en servitris?
5. Ser ut som att jag har stora bilringar..Men, en helt ok outfit. Tröjan har använts väldigt mkt däremot.

Hjälp mig! (a)
Ps. Titta inte på mitt stökiga rum och fula poser, bara kläderna ;)
Ps2. Ikväll kommer Tobbe hem ;) mihi.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm, någon av de två första! känns mest juligt ;)

lägg till nåt rött också om du har! hihihi

2007-12-23 @ 17:04:29
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

jag gillar nr 2 bäst, och ja lägg till nåt rött typ rött nagellack? det ska jag:P
du är så söt så:D

2007-12-23 @ 20:27:13
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0