Ont i ryggen!

Jag är helt döööd! Min rygg värker, mitt knä bultar utav helvete och jag vill bara sova! Börjar jobba om 7 timmar, den är rätt onajs faktiskt. Mindre taggad må jag säga.

Vad har jag gjort idag då.
Biologiprov, det gick bra tror jag (?) kändes för lätt, men förhopningsvis var det för att jag kunde allt =D

Skulle ha julhandlat med Jenny idag, men hon var tvungen att göra klart i Jakan osv. Ska försöka ta det imorgon istället.

Eftersom jag kom hem så tidigt, och inte jobbade för en gångs skull kom jag på den "smarta" iden att åka och köpa soffan osv till rummet. Så från 15 till 00.30 har jag hållit på i mitt rum. Och det var jobbigt må jag säga! Ingen stor stark karl här som kunde hjälpa mig inte, så jag fick leka händig. Skruvade ner mitt databord helt själv! Då blev jag jävligt stolt faktiskt. Satte även ihop min garderob helt sjääälv. Dock lite problem med dörrarna, men va fan. Man kan ju inte vara bäst på allt ;)
Måste säga att det blev riktigt jävla snyggt här inne. Om man låter bli att titta på sängen där ungefär allt som låg på golvet nu ligger... Funtar allvarligt på att sova i soffan, orkar inte rensa där också!

Lägger in några bilder om någon dag, när jag har hunnit städa ordentligt =)

Skulle typ ha träffat D idag, men det blev inte av. Var ju tvungen att röja här osv. Så kanske imorgon, hoppas fan det. Åker nog dit efter julshoppingen, sen får vi se om jag får sova kvar haha =)

Näe, nu ska jag nog packa ihop mig och försöka röja en sovplats åt mig haha.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elvis

du måste visa bilder när du är klar med ditt rum:):) det är riktigt spännande;)

2007-12-20 @ 02:43:56
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0