Panik

Jag har ingen koll på dagarna. Det är fredag imorgon! Man ba whaat? Känns som typ.. ja vad känns det som :S tisdag? :P

Jag har börjat få värsta paniken!! Har lite skolgrejer som skulle vart klart innan lovet som jag inte ens tittat på än.. Det känns som att lovet bara springer iväg och jag gör ingen nytta! Har inte ens börjat med rummet... Usch, det här är inte mitt år alltså! :P 2008 here I come!

Igår började jag tänka på att halva gymnasietiden har gått och fick panik då också! AAH! Vad tusan ska jag göra med mitt liv?!  Vad GÖR jag med mitt liv?! hjälp mig..

Nej nu får jag sluta! Glada tankar! Snart ska jag titta på lite Sex and the City! :D Wohoo! Och har haft en fin dag med sällskap av Sara! :D Vad kan vara bättre än lite Sex and the City och Supersara? :D Ja säg det :P Hihi på tal om trollen, nu ringde hon och berättade att vi ska ha en liten myskväll med tjejorna imorgon. :) Det blir trevligt, var ett tag sen. Ska shoppa imorgon också, tänkte satsa på nya jeans och en väska! Nämen titta, jag gör faktiskt saker! :D Nu är lite av paniken borta iaf :) Haha weirdo

Ha en fin kväll
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0