Pepparkaka

Min helg har spenderats med Tobbe, som Fanny och Emelie redan nämnt ;)
Han har fart iväg till Egypten nu idag, sitter i luften just nu, läskigt tycker jag. Han ska landa om lite mer än en timme. Och så kommer han bli brun, då blir jag liiite avis, kan jag tro.
Vi gjorde inte så mycket, tittade på Bonde söker fru maratonet, det var faktiskt lite roligt program.
Och så käkade vi pizza, och fy bubblan va illa jag mådde efter den, jag trodde jag skulle spy! Men jag klarade mig ;)

Nåväl, idag så blir det slapp. Borde plugga biologi, men jag glömde allt i skolan. Såklart. Och imorgon är vi kanske lediga Emelie? Ingen Matte C, ingen biologi, och fysiken skulle vi bara göra gamla labbar, och vi har gjort alla?
Men jag måste ändå dit, hämta biologin, kan väl passa på att gymma samtidigt ;) Det har inte blivit gym på en vecka nu. Fy skäms!

På Onsdag blir det julshopping med Sara ;D wieho! Det ska bli jädrigt skojj :) Har 7 pers till att köpa julklappar till, men till dom flesta tänker jag hålla mig runt en 50-lapp. Jag ligger faktiskt på en väldigt låg nivå när det gäller pengar. Det är otroligt jobbigt. Jag vill vara rik! rik! rik! hahah.

Jag funderar på om jag ska baka julgodis någon dag, jag vill, men kommer förmodligen inte göra det. Får köpa färdigt ist ;) haha.

Pussar och kramar
Frida

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Här är länken till julkorten: http://www.all-yours.net/u/gallery.php?act=cat&gal=17114&page=1

2007-12-16 @ 20:01:16
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0