Sådär allmänt

Natten = Dålig, (Drömde drömmar så jag låg och vred mig i sängen och var halvvaken, tragiskt nog handlade alla drömmar om Harry Potter boken..)
Skoldagen = Bra, om man bortser från provet.
Shoppingturen= Underbar, gick hem med två tröjor, en väska och två trosor. Helt trevligt :)


Imorgon blir det gymmet på morgonen, HEJA HEJA! Sen blir det film i skolan. Sen genrep på kvällen herregud! Haha, helt otroligt läskigt att uppträda med en dans inför några hundra (?) människor!

Och emelie, Harry Potter är utläst! Känn på den! MAhahaha! Och snäll som jag är ska jag avslöja, nada!

Jag har ett mycket allvarligt problem (I-lands problem)
När jag ska packa till gymmet har jag ingen bra väska! Den ena är äckligt stor, och den andra liten silvrig och allmänt, tjejig och icke-gymmig.
Jag har önskat mig en lagom stor väska i julklapp, men det är inte jul än! Så jag funderar på att använda den lilla silvriga, eller min brors fula ryggsäck, egentligen är vadsomhelst hundra gånger bättre än den silvriga. Oj vilka problem!

Puss
Friida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0