Sjukling

Jag har blivit förkyld igen, jag orkar verkligen inte! Känns som att jag alltid är sjuk numera. Morr!

Igår färgade jag håret, blev jätte fint tycker jag! Duktig Tessan =)
Alltid kul att gå dit och sitta och snacka lite skit med Linda och Tessan några timmar.
Ska lägga upp en bild till dig Elvis snart, jag lovar ;)

Blev klar tidigare än jag trodde så jag lodade upp till jobbet och fördrev lite tid där. Fick en massa komplimanger om håret, yeah haha =D
Byggde även ihop ett tidningsställ själv, så lite stolt är jag faktiskt! Utan bruksanvisning t om!

Sedan åkte jag till kista, skulle gå på biologin och hämta ut min mobil samt kolla min nya.
Härlig konversation när jag kommer in, han som sålde mobilen till mig "tog" hand om mig eller hur man ska säga.

Jag - Hej. Visst var det du som sålde en mobil till mig för ett tag sen?
Han - Ja, vad gör du här redan?
Jag - Gissa...
Han - Näe, du skojar!
Jag - Näääe...
Han - Jag sa ju att du skulle ha en försäkring på den!
Jag - Jag veeeet =(

Om jag hade tagit den där försäkringen, som egentligen är rätt onödig hade jag fått en ny mobil idag för bara 500 kr. Man lär sig av sina misstag haha
Visade iaf upp mobilen för dom som stod där och det var ingen ide att försöka fixa den sa dom. Lite luckor här och där som var helt förstörda och det skulle bara bli kortslutning om jag startade om den. Wooohoo ^^

Hade biologi, fast vi planerade mest vad vi ska ha tills på torsdag, bra mycket roligare haha =D

Sen var jag tvungen att åka och jobba, lite små drygt. Somnade på bussen, var av någon anledning galet trött så jag satte mig på kontoret och sov 20 min innan jag började haha.
Det gick bara bra att jobba, lagom mycket folk. Några kunder la t om märke till mitt hår, alltid kul ju =D

Kollade på greys hela kvällen/natten, det börjar ju bli spännande här! Har snart sett klart säsong 2, lite sorgligt trots allt.

Sov till 4 idag, det var mäkta skönt alltså haha. Låg och drog mig jätte länge också, älskar dagar när jag inte måste göra någonting alls!

Längtar som fan tills torsdag babes! Naturgodis, vin och tjejsaker, kan det bli mycket bättre eller? Precis vad som behövs i vintermörket. Elvis, vi saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar dig!! =(

Haha bara för att vi är så jävla störda haha


Nu brölar Jimmy om mat, så jag måste nog movera till köket. Kanske ordbajsar lite till ikväll, man vet aldrig haha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0