Skit måndag!

Måndagar är verkligen inte min dag alltså. Fy fan
Börjar med att jag försover mig imorse, skulle ha varit på jobbet kl 9, men kom runt halv 10 istället. Tur att det var mamma som jobbade haha ;)
Sjuuukt äckligt mycket folk, och griniga var dom också. Fick typ migrän mitt i alltihopa, det sög som fan. Ville bara gå och dö då kände jag. Drog in till fru bagare och snackade lite skit då istället haha.

Igår jobbade jag också, ovanligt va?! Jobbade 12.30-18 i spelet, sen till halv 8 i matbutiken. Sjukt jobbigt, fick lasta upp en massa varor och grejer. Mindre kul. Men det blev iaf trevligt med pengar så =)

Skulle typ ha träffat D både igår och idag, men har inte kunnat. Jag borde ha pluggat satan dom här dagarna, men har det blivit av tro? Inser nu att jag är på tok för trött för att orka lära mig någonting. Har ju fått mvg på allt annat, så varför skulle det gå sämre nu? Haha, har tyvärr ett väldigt bra svar på den frågan. Men men =p


Fick även reda på att en person som jag inte trodde kunde sjunka mer i mina ögon helt plötsligt sjönk en bit till! Det, mina vänner gjorde min måndag ännu jävligare. Jag blir inte sårad eller ledsen, blir bara så trött och arg. Orka vara så jävla omogen och feg!


Tröstade mig med lite shopping istället. Köpte min mobil igen, har saknat den sååå mycket. Så nu ligger min älskling och laddar så fint i köket =)
Blev även lite andra grejer, en present till Emelie t ex ;)


Känns rätt ostabilt och komma till provet helt oförbered, men jag orkar verkligen inte tänka!


Ska julhandla med Jenny imorgon, ska bli lite trevligt och träffa henne igen =)
Ska hem mellan provet och träffa henne och duscha osv, tänkte köra på sunkstilen imorgon haha.


Jag vill träffa D, hade behövt det idag kände jag. Men han kunde inte, murr. Sånna här dagar jag saknar ett förhållande. Någon som är så illa tvungen att lyssna på mina klagomål och krama mig haha


Fick julkort av Elvis idag också, tack så jätte mycket sötnos! Blev helt glad! =D Saknar ju dig <3

Känns som om jag svammlar ännu mer än vanligt idag, så jag ska nog tacka för mig och dra mig till kojs.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0