Skolan, som inte alls var nödvändig

Klockan ringde imorse, och jag funderade starkt på att "försova mig och missa bussen". Men jag tänkte vara snäll mot emelie, så hon skulle slippa vänta på mig.
Väl vid busshållplatsen "Missar bussen" Sms från Emelie, ovanligt ;)
Så åker till skolan, kommer dit, och neeej vi har ingen fysik! = VI ÄR LEDIGA! Morr, och samtidigt kände jag mig lite hängig, ni vet, sådär kall och det känns som att man ska bli sjuk.
Men duktiga som Emelie och jag är, så gör vi Kemi labben, OCH Fysiken ;) Eloge till oss! 
Och ännu mer eloge, vi går till gymmet! Och det sitter fint, skönt att få röra på sig lite. 

Sen for vi hemåt, min huvudvärk började dundra på lite. Kommer hem, hjälper mamma med maten, crepes mums i magen. Åt mat, får ett sms av Tobbe att infinna mig på msn vid kl. 18. Så det gör jag, och får en liiiten pratstund med Egyptenpojken ;) Det var najs :) Dom har det varmt, elaka dom. Här är det så kallt så att mitt hår förfrös i morse! Och det enda man såg av mig var mina knän och ansikte, resten var inbultat i vinterkläder. ;) 

Sen for jag iväg med pappa för att hämta en julklapp till bror min, (allt för att slippa plugga), och så åker vi förbi det mest utklädda huset i vår kommun! Mysigt!

Nej, om man ska ta och plugga, inte, kanske, typ, inte alls. 

Natti natti
Frida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0