Spinning!

Herre jävlar, jag har faktiskt varit och tränat! Körde ett spinningpass med Andrea. Var sjukt skönt att få svettas lite faktiskt. Kunde inte stå upp och cykla, det sög lite. Mitt knä började gnälla på en gång då. Så jag satt ner hela tiden, fast det var jobbigt det med må jag säga. Tror nog jag ska köpa kort där snart, alltid skönt och röra på sig lite. Saknar den gamla tiden när jag tränade basket, ooh jag hade muskler! Inte geledaller haha

Gårkvällen var lite.. Rolig haha. Blev ingen rattatiulle tyvärr, den funkade inte. Men det blev ice age 2 och typ futorama. Fast jag halvsov genom hela den, trevlig som jag är haha.
Men det blev bra iaf höhö

Jobbade idag 10-13, sen skulle jag till skolan och ha biologi. Ful som jag är lodar jag in till bagarna innan jag ska ta bussen. Körde den här "Heeeeej jag är hungrig, finns det något jag kan äta?" med schneeeella ögon. Självklart fick jag mig en biskvi, det var jätte gott! Dock vart min mage arg, hade inte ätit något sedan lunch dagen innan. Var så trött så jag orkade inte bli hungrig. Jag diggar att vara homies med bagarna, det är ju dom som har hand om godsakerna haha!

Kom till skolan, vi fick väl inte så mycket gjort om vi säger så. Fanns roligare saker att prata om, eller vad säger ni babes? Och trots allt, vi är fan bäst när vi improviserar haha

Träningen har jag redan skrivit om så den skippar jag. Måste bara berätta om min råheta hemfärds utstyrsel. Orkade inte sätta på mig jeans efter, kändes lite äckligt. Så jag bestämde mig för att ha kvar mina heta röda basket shorts. Tänkte inte på att jag hade cyklat dit i stövlar... Det var ingen snygg kombination kan jag lova. Och kallt var det med för den delen haha. Som tur var mötte jag ingen som kände mig ;)

Pratade i telefon med D också, orkade inte gå dit idag också. Är sjukt trött så jag ska nog sova strax. Ska ändå dit imorgon så. =)

Hmm, finns väl inget mer att skriva här tror jag.
Jag återkommer väl imorgon, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0