"Städar"

haha då hamnade man här igen iaf. Varför blir jag inte förvånad? haha

Idag var jag och julhandlade med Jenny, eller vi handlade inte så mycket iofs. Jag fick iaf alla mina inköp klara, förutom en grej till Frida, men den kirrar jag imorgon. Jenny köpte några iaf, så det var väl bra. Hon fyllde även år idag, så jag köpte en fin liten present åt henne. Av någon anledning kommer hon alltid vara "Flodhästen" hos oss, så jag köpte en handduksring med en flodhäst på haha ;)
Drog sedan och mötte två av hennes kompisar och gick på bio. Såg på hairspray, den var helt glad! Blev lite varm i hjärtat av den ;)

Hem, gjorde biologin, och nu "städar" jag som sagt. Har faktiskt varit lite duktig, satt på en maskin tvätt och rensat lite här iaf =) Det går framåt!

Träffade Joppe idag också, han kom förbi jobbet och stod och snackade lite. Hade lunch lite efter det så då ringde jag tillbaka honom så jag fick lunchsällskap. Åt kebab för första gången nästan! Iaf min första egna kebab. Det var lite gott, men usch vad mätt jag blev. Har inte ätit något sedan lunchen vid 12, först nu börjar jag bli lite smyghungrig igen. Slemmigt med mättande ;)

Har lite panik inför imorgon, vad faaan ska jag ha på mig? Funderar på en klänning, men det kanske är för fint...? Får smsa brunisarna imorgon och kolla vad dom ska ha på sig ;)

Träffade D igår, till slut haha. Var hemma hos honom och kollade på några avsnitt av Myggan osv. Det var najs. Dock var det bättre mat första gången jag åt där, igår blev det korv med bröd haha. Jag och Frida som innan hade diskuterat att vi inte gillar korv längre haha. Men schnell som jag är sa jag inget, och det gick ju att äta =)
Drog hem rätt tidigt, var äckligt trött. Satt och sov på honom lite höhö =D

Är helt ledig imorgon, och det ska bli så sköööööönt! Måste iofs till skolan, men det kan jag leva med. Får ju träffa brunisarna!! =D Dom ska även hit sen, måste hinna julpynta imorgon, då jag jobbar hela helgen!, så vi ska väl snacka massa skit och ev baka julgodis? iiih trevligt =D

Jenny tatuerade sig igår, och jag är så avundsjuk!!! Jag vill också, orkar inte vänta 33 dar ;) haha

Näe, ska gå och fixa tvätten nu, sen sova tror jag..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

du måste skicka dansvideon till mig;)

2007-12-21 @ 03:32:52
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0