Tjaba

Tjoho, blogg.se fungerar igen ;)

Ja, ni har ju läst Emelies förra inlägg, där det står om vårt äventyr med kråkorna och fyrverkerierna. Inte menade jag att jag skulle skrämma vettet ur stackars Emelie med mitt skrik, men när jag ser säkert 1000 kråkor flyga från ett tak så är det klart att jag blir rädd. ;) Jag hatar stora fåglar. Buhu.

Iaf, idag har jag inte gjort vidare värst mkt, inget alls faktiskt. Steg upp ur sänger kl. 13, skönt värre :) Sen har jag duschat och bara slappat.
Ikväll ska jag in till Sigtuna och fika med Emelie, vi tänkte åka till Vällingby och överaska dig Fanny, men det blev så krånglit, för klockan var mycket, och vi hade behövt åka om 30 min och Emelie hade inte duschat.. Då vet du ju att vi inte skulle hinna ;)

Imorgon är det nästan ett nytt år, Hujedamig.!

Puss
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0