Hello

Ah  okej, egentligen är ju inte det här min blogg. Men jag kommer ju faktiskt tillbaka till sverige om sju månader, så jag tänker minsann vara med på ett hörn i alla fall!
Ni tycker ni tjejer äter onyttigt! Men jiisses sicken tur det är att jag har träning fem gånger i veckan... amerikansk mat är ju verkligen inte den bästa! Typ chips, kakor, godis och en massa sånt! Äh varför behärska sig när det bara är en begränsad tid;)
Idag hjälper Larry mig med att bygga en typ "bil" utav en  colaflaska och lite annat skoj, till min natur-klass:D Det är ganska tydligt att jag är en liten NV-nörd jag med.... älskar såna här projekt! Haha:P
Gosh, ibland saknar jag sverige nåt grymt... och ibland vill jag inte åka hem alls! Saknar förresten era kramar... INGEN här kramar lika bra som ni tjejer gör! Och frida - liksom vem ska jag klänga på här? Emelie - vem kan jag muuuh:a med här som förstår? Fanny - VEM kan förstå mig när jag vill morra? Är i alla fall så sjukt glad för att du fanny ska gå i skolan samtidigt som mig, och ta studenten samtidigt! Vi kommer ROCKA kista!

Nu ska jag fortsätta jobba på min lilla cola-bil,
Pussar från Stora Landet i Väst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0