Jag och bilder blir inte genast toppen

Tjolahoppsanhejsansatrallalallalaidagärdetennydag.

Fint hej va ;) Kom på det nu, haha, fast lite sent att säga att det är en ny dag, men om jag berättar om den blir det ju det, eller hur! ;)

Jag vaknade vid kl. 10, och kunde inte somna om, dels för att jag visste att jag skulle gå upp för att familjen skulle ut och fara.
Så vid 12 är jag färdiggjord, förfärlig hårdag! Fick ingensomhelst fason på luggen.
Iaf, hela familjen sätter sig i bilen och far iväg till Ikea, jag köpte faktiskt en hylla, typ, fast det är som lådor man sätter på väggen, och två ramar, så hej då med mitt kollage, och Hej nya fina bilder! Fast jag vet inte vad jag ska ha kort på, inte mig själv iaf ;) Haha, får leta efter fina bilder i tidningar, svart-vita ska dom vara :)

Sen färdades vi hemåt, lillebror köpte ett x-box 360 också, det kommer jag kanske utnyttja liiite ;)

Väl hemma pluggades det lite lite biologi, är inte så motiverad för skolan just nu känner jag, håller med Emelie att jullovet skulle sitta skönt nu! Ett jullov som aldrig tar slut.
sen åt jag middag, och hejsan hejsan, nu sitter jag här och plågar er med min inte så intressanta dag.

Imorgon blir en ny dag, måndag, det suger! Jag vill verkligen inte.

Vi ses hörrni!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0