Raggningsförsök nr 2

Okej, kör här en liten uppdatering på min fortsatta raggning på B i min fotoklass. Pratade typ inte med honom på hela veckan förrän i fredags, när jag äntligen tog mod till mig och gick fram till hans skåp under en av våra 4minuters raster (så korta!). Anyhow, jag frågade hur ofta han är hos våra grannar, för ibland har jag sett honom där efter skolan.
Han: det beror på min mamma, när hon kan hämta mig och så Jag: okej (här minns jag inte riktigt vad jag svarade^^) för jag tänkte att du kanske kunde hjälpa mig träna basket efter skolan nångång? Han: Jag kan säkert komma över i så fall Jag: Det skulle vara bra Han: Bara säg till(jag uppfattade detta svar som lite desperat mihi) Jag: OK.
 (sen blev det hela lite kortare än det verkar, vi har ju inte sådär extremt mycket tid på oss mellan lektionerna.. plus att det är sjukt svårt att översätta ordentligt, jag har säkert missat nåt)
Utvärdering av raggninsförsök: Han sa ju inte nej i alla fall! Haha:P Nu får vi se hur det hela går vidare efter detta, jag vet att min värdmamma inte är sådär jätteglad över att jag överhuvudtaget blir kompis med honom så jag berättar inte mycket för henne mahaha.

Fortsätter uppdatera min raggning här, när jag har tid och ork.
Förresten har jag blonderat mig... sorry brunisarna :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0